Catequesi de la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, on line

Seguint la normativa vigent que no permet fer activitats extraescolars, a la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega es desenvolupen amb connexió telemàtica les dues vies que actualment hi ha per preparar-se per a la primera comunió.

Per una banda, la catequesi infantil que té una periodicitat d’un cop a la setmana, amb una connexió telemàtica de 17.30h a les 18.30 h, atesos per un grup de set catequistes.

Per altra banda, el Cafè Familiar que es realitza els diumenges de manera quinzenal  de les 10.30h a les 11.30h. Aquesta modalitat és conduïda per un altre equip de catequistes on la majoria son pares de família. Els pares tenen una xerrada i després comparteixen, mentre que els nens fan catequesi. Els pares tenen un enllaç per realitzar la seva activitat i els nens un altre.

En l’actual curs parroquial, iniciat el passat mes d’octubre i fins el proper mes de maig, hi ha inscrits un total d’una trentena d’infants en la catequesi infantil, i uns altres trenta en el Cafè Familiar. També el grup de la catequesi juvenil que es preparen per a la confirmació i el grup de joves ho fan via telemàtica.

L’actual servei on line de la catequesis targarina és una bona manera de no perdre el contacte i continuar formant als petits i joves per seguir a Jesús, encara que sigui a través de l’ordinador en aquests moments de la pandèmia del coronavirus. Sempre amb l‘esperança de poder tornar a les sessions presencials, que sens dubte són molt millors.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Parròquia de Tàrrega

,