Carles Freixes i Codina nou director del Museu Diocesà i Comarcal de Solsona

El Sr. Bisbe ha nomenat Carles Freixes i Codina com a nou director del Museu Diocesà i Comarcal de Solsona

Carles Freixes és arquitecte tècnic especialitzat en el camp de la restauració patrimonial i postgrau en direcció estratègica de museus i centres patrimonials. Forma part de la Comissió de Patrimoni del Bisbat i ha treballat intensament en la conservació i salvaguarda del fons d’art de la diòcesi. La seva vinculació amb el Museu és estreta des de l’any 2014 i n’és membre del Patronat.

Aquest nomenament s’ha fet després que Mn. Lluís Prat i Sabata, director del Museu durant els darrers sis anys, hagi presentat la renúncia davant el Sr. Bisbe.

Des de la diòcesi agraïm a Mn. Lluís Prat tots els anys dedicats al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona i encoratgem al Carles Freixes en aquesta nova etapa.

Informa: Redacció

,