Inici de la Visita Pastoral del bisbe Xavier Novell a la UPP de Tàrrega

El capvespre del dimarts dia 13 de l’actual, el Bisbe de Solsona, Mons. Xavier Novell, inicià la segona Visita Pastoral a la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, la qual es perllongarà fins al diumenge dia 18, amb una solemne eucaristia de cloenda.

Com diu en una carta, el bisbe Novell: “Ara, l’objectiu primer és ajudar la conversió pastoral i missionera de la parròquia de referència, per a engendrar una primera comunitat viva, orant, fraterna i evangelitzadora. També, il·lusionar els fidels vers la seva conversió pastoral i missionera”.

El primer dia de la Visita Pastoral, el bisbe Xavier Novell celebrà una missa concelebrada amb el rector Josep Maria Vilaseca i els capellans de la Unitat Pastoral Parroquial, i el diaca Joan Novell, acabant amb un ensenyament o catequesi a càrrec del prelat.

Al final, amb les oportunes mesures sanitàries, el bisbe compartí una estona fraternal amb els feligresos. Tot amb la finalitat, assenyala el bisbe solsoní “de reproduir allò que vivia la primera comunitat cristiana -tots eren constants a escoltar l’ensenyament dels apòstols i a viure en comunió fraterna, a partir el pa i a assistir a les pregàries-” .

Aquesta segona visita pastoral a Tàrrega es tancarà amb una solemne eucaristia, el proper diumenge dia 18 a les dotze del migdia a Santa Maria de l’Alba, a la qual estan convidats tots el grups parroquials, serveis i  feligresia que conformen la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega.

Tanmateix el Sr. Bisbe té previst visites als malalts que ho desitgin a les seves cases i visites personalitzades al despatx parroquial, demanant hora prèviament de les 16 a les 19 hores al telèfon 973 31.03.77

Informa: Josep Castellà

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies