Presa de possessió del nou director de Càritas Parroquial Tàrrega

El passat dilluns dia 15 al capvespre tingué lloc la reunió de la Junta Directiva de Càritas Parroquial Tàrrega, celebrada a l’Edifici Parroquial sota la presidència de Mn. Josep Maria Vilaseca Ribalta, rector de la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega. En el transcurs d’aquesta s’aprovà l’acta de la reunió de la mateixa del passat 16 de juny, en la que es va prendre l’acord d’acceptar la renúncia d’Ezequiel Rufes Aragoncillo com a director de l’entitat des de l’any 2014, en una notable i meritòria tasca.

En aquesta reunió del dia 15, s’aprovà el nomenament com a nou director de Càritas Parroquial Tàrrega a Josep Manel Gustemps Gili. Com a conseqüència, cessà com a director en funcions i com a membre de la junta fins mitjans d’aquest setembre Ezequiel Rufes Aragoncillo. I es ratificà a la persona de Josep Manel Gustemps Gili, com a nou responsable de la direcció de la Càritas targarina.

La composició de la nova junta pel mandat dels propers quatre anys és: Mn. Josep M. Vilaseca Ribalta, President; Josep Manel Gustemps Gili, director; Carles Segarra Alcubierre, tresorer; Geneviève Sardà Carol, secretària. I com a vocals: Ma. Carme Bernard Coll, Anna Ma. Brescó Bosch, Carmina Mas Briansó, Marta Ripoll Trepat i Teresa Vilamajó Coll.

Informa: Josep Castellà