Trobada de final de curs dels grups de Vida Creixent de Tàrrega

El capvespre del passat divendres 17 de juliol, a la Parroquial de Santa Maria de l’Alba, tingué lloc la Trobada de final de curs 2019/20 dels quatre grups de Vida Creixent de Tàrrega que apleguen prop d’una cinquantena de membres. L’encontre tingué la presència del rector de la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, Mn. Josep Maria Vilaseca, i el Coordinador Diocesà de Vida Creixent a la diòcesi de Solsona, Vicenç Quinquilla.

Dita trobada s’inicià amb la projecció de l’audiovisual de la conferència de Francesc Torralba, Doctor en Teologia i filòsof, pronunciada dins la “Càtedra de Pensament Cristià 2020 del Bisbat d’Urgell”. En la projecció, després d’una presentació de l’arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan Enric  Vives, es gaudí de l’interesant i docta xerrada sobre la greu crisi provocada per la pandèmia del Covid-19, que hem sofert i encara patim. Explicava les seves problemàtiques i els valors que se’n poden extreure, un d’ells, molt principal, com és la virtut de l’esperança de la que hem de ser portadors en la creença que no estem sols.

Seguí un animat col·loqui sobre els continguts exposats per Francesc Torralba, i les  diverses experiències viscudes per alguns dels assistents, moderat per Vicenç Quinquilla. Es resaren les vespres i acabà la trobada amb una eucaristia, presidida per Mn. Vilaseca, amb el cant final del Himne de Vida Creixent. A la sortida hi hagué repartiment de dolça coca per a tothom.

Informa: Josep Castellà