Primeres comunions a Tàrrega després del confinament pel Covid-19

L’església parroquial de Santa Maria de l’Alba de Tàrrega acollí el passat diumenge, dia 19 de juliol, les quatre primeres comunions després del confinament de la feligresia degut a la pandèmia que obligà tancar els nostres temples moltes setmanes des de meitats de març.

La celebració tingué lloc amb ocasió de la celebració de la missa major de les 12 del migdia, presidida pel rector de la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, mossèn Josep Maria Vilaseca, acompanyat del diaca permanent Joan Novell, amb la presència de familiars, amics i nombrosa feligresia que omplia el temple.

Mossèn Vilaseca, significa en l’homilia: “és aquest un gran dia en què els infants que fan la primera comunió reben l’abraçada de l’amic Jesús”. En aquesta missa reberen per primera vegada el Cos de Crist, les nenes Diana, Laura, Mar i el nen Noel. Tres d’aquests infants fan habitualment d’escolans. Aquests renovaren amb tots els reunits les promeses del baptisme i després llegiren les pregàries i portaren a l’altar les ofrenes. Al final de la participada missa, el rector Mn. Vilaseca els entregà uns bonics diplomes com a recordatori de la seva Primera Comunió a  la Parròquia de Tàrrega, fent-se tots una foto de família a les escales del presbiteri.

Com informà la Parròquia, n’hi haurà més durant l’estiu i també els caps de setmana del 26 i 27 de setembre i el 10 i 11 d’octubre. Es una alegria per als infants i les famílies poder celebrar aquesta festa, que farà que a partir d’ara mes infants ja puguin rebre al Senyor cada diumenge, en  cada eucaristia.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Anna M. Farré