23 anys de sacerdoci de Mn. Josep M. Vilaseca, rector de Tàrrega

En l’eucaristia celebrada en la festivitat de Sant Pere i Sant Pau, a l’església de Santa Maria de l’Alba, un nombrós  grup de fidels de la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, participaren en la celebració dels 23 anys sacerdotals de mossèn Josep Maria Vilaseca Ribalta, qui fou ordenat a Berga el 29 de juny de 1997, pel bisbe de Solsona Mons. Antoni Deig. Mn. Vilaseca estigué sis anys a la parròquia de Berga, altres sis a la de Súria i en el darrers onze com a rector de la comunitat targarina.

El capvespre del dilluns 29 de juny, després del rés de les vespres, hi hagué una missa solemne concelebrada, presidida per mossèn Josep M. Vilaseca junt amb Mn. Antoni Bordes, acompanyats del diaca permanent Joan Novell. En l’homilia, Mn. Vilaseca expressa entre altres coses, la sorpresa i l’agraïment d’estar tan ben acompanyat per la comunitat parroquial, donant gràcies a Déu pel camí fet en la seva tasca evangelitzadora. Unes pregàries especials per a aquesta commemoració foren llegides per la treballadora apostòlica, Helena Tarragó.

Abans d’iniciar-se l’eucaristia, en nom de la comunitat parroquial targarina, Anna Maria Cases dedicà unes paraules de felicitació i d’agraïment a Mn. Josep M. Vilaseca, per la gran tasca pastoral com a rector de Tàrrega, sentint-se després uns llarg aplaudiments per part dels feligresos que omplien el temple.

Acabada la missa i un cop feta una foto de grup dels mossens, escolans i diaca, a la porta principal es repartí dolça coca i pastissos artesans, mentre mossèn Vilaseca rebia moltes felicitacions pels vint-i-tres anys de sacerdoci, dels quals onze com a rector targarí.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Josep M. Martí Carnicer i Anna M. Farrè