Manifest de Corpus de Càritas Diocesana

Avui festa del Corpus, com cada any celebrem també el Dia de la Caritat, aquest any marcada per la pandèmia de la Covid-19, que ha provocat i provoca una situació social, sanitària i econòmica certament difícil, davant d’aquesta situació Càritas, seguint l’exemple de Jesús, ha estat sempre la primera en estar al costat dels mes febles.

Per això avui us volem recordar que potser si que, -per recomanació de les autoritats sanitàries-, hem tingut que tancar les Esglésies, però la caritat, la caritat, amb majúscules, no tanca, no pot, no ha de tancar.

Per aquesta raó Càritas manté, dins del possible, i amb les mesures sanitàries de protecció, els serveis per donar suport a les persones que ho necessiten.

Càritas no podem deixar d’ajudar, no podem deixar de socórrer i d’atendre als nostres germans, oi més avui, quan més ens necessiten, les portes de Càritas han de restar obertes i al servei de tothom que així ho demani.

És per això que Càritas us demana avui de forma molt especial, la vostra col·laboració econòmica, el vostre donatiu, per així sostenir l’activitat socio-caritativa que amb el vostre ajut Càritas du a terme.

Gràcies a l’avançada per ajudar-nos a ajudar.

Informa: Càritas Diocesana de Solsona