Festes del Corpus a la parròquia de Berga

Aquest any les festes del Corpus a Berga han estat molt diferents respecte als altres anys degut a la pandèmia.

El dijous 11 de juny es va celebrar l’Ofici de Corpus presidit pel Sr. Bisbe Xavier Novell. A l’acabar hi va haver l’acte d’adoració al Santíssim, amb el cant de l’himne del Sagrat Cor de Mn. Marià Miró cantat per l’Orfeó Berguedà.

Dissabte 13 de juny, hi va haver la missa de Sant Antoni de Pàdua a l’església de Sant Francesc. A l’acabar va començar una vetlla de 24 hores amb el Senyor a l’església de Sant Pere. Durant el dia i la nit hi va haver torns de pregària dels fidels de la comunitat parroquial. A més es va organitzar una pregària guiada a la tarda per a adults, una pregària worship per als joves a la nit, pregària de Completes, una pregària guiada “L’hora de les tenebres” de matinada i pregària de Laudes al mati. Les 24 hores d’adoració van finalitzar amb la missa dominical del diumenge 14 de juny.

Posteriorment es va demanar a les persones que van participar de les 24 hores amb el Senyor que expliquessin la seva vivència. Del recull de les vivències se’n va fer un vídeo que es va compartir amb la comunitat parroquial (vegeu vídeo sota la galeria fotogràfica).

Informa: Parròquia de Berga