Pasqua del malalt a l’Agrupació Parroquial de Bellpuig

El passat diumenge 17 de maig, VI Diumenge de Pasqua, l’Agrupació Parroquial de Bellpuig va celebrar la Pasqua del Malalt, amb la voluntat d’acompanyar els malalts en aquest moment de crisi sanitària.

Per fer-ho, els Amics dels Malalts de Bellpuig i el Grup de Vellesa de Vilanova de Bellpuig (de Càritas) van elaborar un vídeo per a l’ocasió saludant els residents de les residències de Bellpuig i de Vilanova de Bellpuig, així com també els malalts que viuen a casa o que estan ingressats als hospitals.

En vídeo, els diferents voluntaris de les parròquies també llegiren un passatge de l’Evangeli, una reflexió del Papa Francesc sobre la Vellesa i feren algunes jaculatòries. Una pregària a la Mare de Déu i l’Ave de Lourdes finalitzaren la reproducció.

El vídeo es pot veure al canal de YouTube de l’Agrupació Parroquial de Bellpuig (https://www.youtube.com/watch?v=zMct-UzKpEY&t=9s).

Informa: Agrupació Parroquial de Bellpuig