Multitud de visites al youtube de la parròquia de Tàrrega

Segons una iniciativa de la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, totes les celebracions religioses de la Setmana Santa d’aquest 2020, es pogueren seguir per la feligresia mercès a la tecnologia del canal youtube creat per la nostra parròquia. En el total de les quatre jornades es produïren, fins la data del 13 d’abril, un total de les 2.936 visualitzacions, no sols de Tàrrega sinó de localitats de la zona i de més enllà.

Començaren la data del dia 5 d’abril, Diumenge de Rams, continuant les transmissions el capvespre del Dijous Sant, la tarda del Divendres Sant, i acabant el migdia del diumenge dia 12, en la festivitat de la Pasqua del Senyor. Així des de l’altar major del temple de Santa Maria de l’Alba, estigueren oficiades per mossèn Josep Maria Vilaseca, rector de la nostra Unitat Pastoral Parroquial. Les lectures anaren a càrrec de la treballadora apostòlica Helena Tarragó i com a responsable de la gravació Xavier Castellà. No cal dir totes les cerimònies amb absència de feligresos i a porta tancada, seguint les normes dictades per fer front a la pandèmia del Coronavirus.

Afegirem que a l’acabar la celebració del Sant Sopar es projectà el documental sobre la Parròquia de Tàrrega gravat l’octubre passat sota el títol Coneix la seva gent. Tanmateix en la solemnitat de Pasqua, deu minuts abans de l’eucaristia, se sentiren les campanes amb el Toc de Solemnitat i el de Repic Major anunciant la festa. Al final es pogué visionar la Felicitació de Pasqua de la Parròquia, amb un recull d’imatges aportades per una trentena de famílies, en un muntatge realitzat per Anna Maria Farré.

D’altra banda, el proper Diumenge de Pasqüetes, dia 19 d’abril, en la festivitat del Sant Crist Trobat, se celebrarà la missa a les dotze del migdia a la nostra Parroquial, podent-se seguir a través de youtube.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Josep M. Martí Carnicer