Defunció de Mn. Joan Bajona i Pintó

Avui dia 15 d’abril ha mort Mn. Joan Bajona i Pintó, prevere del bisbat resident a Balsareny, a l’edat de 87 anys.

Mn. Joan va néixer el dia 16‌ ‌de‌ ‌setembre‌ ‌de‌ ‌1932‌ ‌a‌ ‌Sant‌ ‌Llorenç‌ ‌de‌ ‌Morunys‌ ‌i fou ordenat prevere el dia 17‌ ‌de‌ ‌juliol‌ ‌de‌ ‌1955‌.

Des d’aleshores ha servit pastoralment la parròquia de Navàs‌, la Colònia‌ ‌Soldevila‌, ha estat ecònom de Balsareny, arxipreste de Navàs, membre de l’equip parroquial de Balsareny i membre de la Comissió diocesana de Música.

Mn. Joan ha residit a Balsareny fins que fa uns dies va ser ingressat a l’Hospital de Manresa.

Preguem per Mn. Joan que el Senyor l’aculli al seu costat. Agraim el seu ministeri presbiteral a la nostra diòcesi, ACS.

PD Més endavant està prevista una missa funeral. Ja ho comunicarem.