Torronada amb els voluntaris de Càritas de la parròquia de Mollerussa

Un any més es van trobar un bon grup de voluntaris dels diversos programes de Càritas Parroquial de Mollerussa per celebrar conjuntament el sentit de les festes de Nadal. Ho van fer amb un sopar fred i torronada al casal parroquial de Mollerussa. És una trobada fraterna on poden compartir les seves experiències i viure una estona amb bona companyia.

Van començar amb una pregària donant gràcies a Déu pels dons que els hi ha donat i demanant-li que els ajudi a compartir-los desinteressadament.

Tot seguit el Sr. Rector i el director de Càritas van agrair als voluntaris la seva tasca, subratllant que sense la seva col·laboració res seria possible.

S’informà que aquest curs, més concretament al maig, l’Assemblea Diocesana de Càritas tindrà lloc a Mollerussa.

També, s’informà que molt aviat la Càritas Parroquial de Mollerussa, esdevindrà Càritas de l’Agrupació parroquial de Mollerussa, on s’agruparan les parròquies designades (Mollerussa, El Palau, Fondarella, Golmés, Miralcamp, Sidamon i Vila-sana.)

Es va agrair un cop més l’assistència i col·laboració i s’acabà desitjant un Bon Any 2020.

Informa: Càritas Parroquial de Mollerussa