El Calendari 2020 de la Unitat Parroquial Pastoral de Tàrrega

La Unitat Parroquial Pastoral de Tàrrega ha editat el Calendari de l’any 2020, com una nova iniciativa adreçada a donar servei i plena informació a la feligresia, després que el bisbat solsoní deixés de publicar el diocesà.

D’aquesta manera, des de principis d’aquest 2020, s’han editat set-cents exemplars, del qual no en trobem antecedents en l’historial de la parròquia targarina, distribuint-se al cost de 3 euros. En l’esmentat calendari hi figura com a portada el lema de la visió parroquial Família unida en Crist que surt per estimar. I en la seva contraportada la reproducció d’una sèrie d’imatges de totes les esglésies i parròquies que conformen la Unitat Parroquial Pastoral de Tàrrega.

El calendari ha estat dissenyat per la treballadora apostòlica targarina Helena Tarragó amb boniques fotografies del col·laborador parroquial  Josep Maria Martí Carnicer. Cadascun del dotze mesos del calendari conté la imatge d’un temple diferent, i cada dia a més de l’onomàstica i en diferents colors, estan ben assenyalades les activitats i les celebracions pròpies.

Informa Josep Castellà / Fotos: Josep M. Martí Carnicer