Arribada dels Reis Mags a la parròquia de Mollerussa

Els Reis Mags també van fer la seva estada a Mollerussa. Van arribar en tren i, després de pujar a les carrosses que els hi havien preparat, van entrar a la ciutat i s’encaminaren a l’església parroquial per adorar l’infant Jesús.

Allà, acollits per tots els qui es varen aplegar amb Maria i Josep, lliuraren a l’infant les seves ofrenes d’or, encens i mirra.

La mainada que hi participava, a l’igual que els seus pares i les persones grans que hi eren, amb els ulls brillants de l’emoció d’aquesta nit màgica, els van mirar embadalits, esperant que es facin realitat els millors desitjos.

Però sobretot, el desig que tots sapiguem ensenyar a aquests menuts el sentit de l’estimar, com Déu ens estima a nosaltres en l’infant Jesús.

Informa: Parròquia de Mollerussa