Trobada vocacional del mes de desembre

Aquest mes de desembre la Delegació de Vocacions va organitzar una caminada a Granyena, on es troba el Santuari de la Mare de Déu del Camí i també s’hi ubica l’Emmaús Rural.

Varen començar la caminada a Cervera un grupet de joves i tot arribant a la casa d’Emmaús Rural van poder gaudir de l’explicació del Miquel i la Conxi, que és el matrimoni encarregat de la casa i de les persones que s’hi estableixen un temps.

Tots van poder viure l’experiència de l’acompanyament als més necessitats i amb joia van compartir el dinar fraternalment. No hi ha dubte que va ser una experiència molt enriquidora. També van poder jugar i conèixer els animals de la granja. L’encontre va finalitzar lloant Déu en l’Eucaristia on, aquells que volgueren, van poder confessar-se.

Informa: un seminarista

, ,