Segon dia de la visita pastoral del Sr. Bisbe a Cervera

El dimarts va ser el segon dia de la visita a la Unitat Pastoral de Cervera. A mig matí el Senyor Bisbe va celebrar la Missa a la residència Mare Janer amb les germanes de la Sagrada Família d’Urgell, seguidament el bisbe Xavier va visitar alguns malalts de la residència i va compartir una estona amb les germanes.

A la tarda, els nens de la catequesi es van trobar amb ell a l’oratori dels infants petits. A través de les presències reals de Jesús (Eucaristia, Bíblia, la comunió dels sants i la mateixa persona del bisbe) i els records de Jesús, va començar la sessió. Els infants van interioritzar, entendre i repetir la frase: “Sóc la serventa del Senyor: que es compleixi en mi la teva paraula” (Lc 1, 38). Com Maria els nens i nenes van comprometre’s amb un “sí” a alguna cosa concreta en la seva vida ordinària, ja sigui ajudar els de casa, ser més bons companys, estimar els altres, resar més, creure en el Senyor,…

A les 7 de la tarda va començar l’estona de pregària amb el rés de les vespres, unint-nos a l’Església universal. Després l’ensenyament sobre l’evangeli del dia: l’ovella perduda (Mt 18, 12-14). La paràbola de l’ovella, va apuntar el nostre pastor, que tenia quatre elements a tenir en compte per viure millor la visió diocesana i la parroquial.

Després la comunitat es va aplegar a l’Eucaristia a Sant Agustí i va encendre en nosaltres l’alegria de l’evangelització. Acabàrem la jornada amb un fratern refrigeri al casal parroquial. Que tu i jo avui, ens sentim l’ovella perduda retrobada pel Senyor!

Informa: Parròquia de Cervera

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies