La Comunitat Parroquial de Tàrrega inicia el Temps d’Advent

Coincidint enguany amb la data del dia primer de desembre, que a més era la festivitat de Sant Eloi un dels copatrons dels targarins, s’iniciaren les activitats pròpies del Temps d’Advent que és la preparació gloriosa per al Nadal.

Així se celebrà la missa major de les 12 a la Parroquial de Santa Maria de l’Alba, oficiada pel rector de la Unitat Pastoral de Tàrrega, Mn. Josep M. Vilaseca, acompanyat del diaca permanent Joan Novell.

En l’homilia mossèn Vilaseca significa el fet del començament de l’Advent que els cristians “hem de viure amb alegria, esperança i il·lusió en els nostres cors”, considerant que la nostra vida es projecta més enllà de l’estada terrenal. Les pregàries les feren els petits/es que fan la catequesi i les ofrenes per diversos membres dels grups parroquials. Aquests infants acompanyats de les seves catequistes pujaren al presbiteri per entonar tots junts el Parenostre.

Inici campanya solidaria per Càritas Parroquial

Així mateix en aquest primer diumenge d’Advent començà la campanya solidària de Nadal per a Càritas, fent-se en aquest primer diumenge la recollida de productes d’higiene personal destinada a l’Alberg gestionat per la Càritas Parroquial.

El proper dia 8 hi haurà una recollida d’aliments per a l’Alberg de transeünts i per a Creu Roja. I la nit i el dia de Nadal les col·lectes aniran destinades a les necessitats de Càritas Parroquial de Tàrrega.

Informa: Josep Castellà