Recés d’Emmaús Dones, al Seminari de Solsona

Del 22 al 24 de novembre va tenir lloc el Recés Emmaús Dones al Seminari de Solsona.

Van participar vint-i-tres dones de les quals vint-i-una eren del nostre bisbat, cosa que és un gran goig perquè va molt enfocat a la visió, que és treballar per les nostres parròquies.

Un cap de setmana on es van viure experiències inoblidables. Les caminants van obrir el cor i  es van deixar portar emoció rere emoció fins a trobar la presència de Jesús dins seu i sentir-se plenament estimades. Moltes llàgrimes de tendresa i de goig anaven vessant mentre, poc a poc, el seu cor s’anava obrint a l’amor de Déu fins arribar el diumenge on ja tot era una gran festa. L’amor, la fraternitat, les abraçades i les mostres d’estimació eren a vessar. Van poder tastar un trosset de cel aquí a la terra.

Al final es va concloure amb la missa presidida per Mn. Abel Trulls, consiliari del recés Emmaús i concelebrada per Mn. Josep M. Vilaseca, vicari general. La capella era plena a vessar de familiars de les caminants on tot era alegria i goig.

A l’acabar tres testimonis van compartir el que Déu havia fet en aquell cap de setmana dins el seu cor, on les paraules claus van ser fe, confiança i amor.

Una experiència única per a moltes caminants i servidores que no oblidaran mai.

Però després d’aquest gran encontre és important que les caminants trobin a la seva parròquia una comunitat que les aculli i les acompanyi.

Informa: Comissió Recés Emmaús Dones