X aniversari de la canonització de sant Francesc Coll

El diumenge 13 d’octubre, la parròquia de Súria, a l’eucaristia de les 12, va celebrar el X aniversari de la canonització de sant Francesc Coll, proclamat a Roma pel Papa Benet XVI en el dia 11 d’octubre de 2009.

La Unitat pastoral de Súria dóna gràcies d’aquest reconeixement en comptar amb 162 anys de presència i compromís de l’obra del P. Coll per les seves filles en la Congregació de les Dominiques de l’Anunciata. Una de les primeres fundacions.

El carisma de les germanes enriqueix amb escreix la nostra Església fent present l’escola cristiana i l’atenció i servei als més necessitats de casa nostra, tal com els va demanar el seu fundador.

L’agraïment acabà amb un fort aplaudiment per la seva obra, un encoratjament a les germanes i el compromís de col·locar una imatge del sant en el temple parroquial. Germanes, per molts anys !!

Informa: Unitat pastoral parroquial de Súria