Inici del procés cristià de catequesi de l’Agrupació parroquial de Mollerussa

El dia 19 d’octubre s’inicià la primera trobada amb els pares/mares-fills/filles, que enceten l’itinerari del procés cristià de catequesi. Va ser al col·legi El Carme de Mollerussa.

Es van trobar els pares, per una banda, i van treballar unes pinzellades sobre Déu Pare creador, tot visionant un fragment de la pel·lícula “Jo Crec” referent a aquesta part. Tot seguit els pares, en grups, van dialogar entre ells unes preguntes que els van lliurar els catequistes, posant-ho en comú al final de la sessió.

Els infants van fer jocs i dinàmiques relacionades amb el tema. Van acabar tots junts participant de l’eucaristia de la comunitat del dissabte al vespre, on Mn. Alfons Busto va reconduir el tema treballat.

Es va viure una bona experiència de comunitat. Esperant la propera trobada que serà la sortida del dia 9 de novembre a la Pineda de Sidamon.

Informa: Equip de catequesi de l’Agrupació parroquial Mollerussa, El Palau, Fondarella, Golmés, Miralcamp, Sidamon i Vila-sana