Èxit de la III edició de la Trobada Parroquial de Tàrrega

L’església de Santa Maria de l’Alba acollí el diumenge 20 d’octubre al migdia, la Missa de la Comunitat obrint la celebració de la III Trobada Parroquial, en l’inici d’activitats del nou curs 2019/20 de la Unitat Pastoral de Tàrrega. Així nombrosos feligresos ompliren el temple participant de l’eucaristia presidida pel rector mossèn Josep Maria Vilaseca, acompanyat del diaca permanent Joan Novell.

En l’homilia Mn. Vilaseca  indicà “les cinc vitamines o característiques dins els objectius que es persegueixen en la visió actual i de futur de la parròquia targarina”. Feu el comentari amb projecció d’uns gràfics de les cinc parts en què es divideix dita visió; una visió concretada en el lema Família unida en Crist que surt per estimar. Així demanà la total implicació dels grups de la comunitat, famílies i de tota la feligresia.

Les pregàries i diverses ofrenes simbòliques de la jornada anaren a càrrec dels diversos representants dels grups i servidors parroquials. Tanmateix es feu la cerimònia de l’enviament a tots els responsables dels grups i dels  serveis parroquials. A l’acabar es repartí un punt de llibre amb el logo del lema i la relació de les misses de la comunitat del curs. Després, davant del presbiteri es feu la foto de família dels nombrosos assistents.

Continuà la tercera trobada amb un dinar de germanor a l’Espai Mercat, participant-hi 150 persones. A la sobretaula tingué lloc una projecció d’un vídeo de vuitanta minuts realitzat pel treballador apostòlic Oriol Sabé, amb una selecció d’imatges que són una mostra dels serveis i activitats dels grups de la parròquia targarina. S’obsequià amb un clauer recordatori de la jornada amb unes paraules d’agraïment del rector Mn. Vilaseca. Com a cloenda es formà una rotllana interpretant-se El Cant dels Adéus.

Informa: Josep Castellà / Foto: Josep M. Martí Carnicer