De Lourdes de França a Lourdes de La Nou

El diumenge dia 21 de juliol, l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes organitzà el 42 pelegrinatge al Santuari de Lourdes de La Nou, agraint el recent pelegrinatge a Lourdes de França, el do de formar part de la gran família de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes i continuar avançant en el projecte de servir els malalts i les seves famílies.

El grup Fratello de la diòcesi, a l’igual que participà en el pelegrinatge a França, també acompanyà en el Santuari Diocesà.

La jornada amb més de 200 pelegrins començà a les 11 del matí amb confessions, seguit de l’eucaristia, àpat fratern i a la tarda acompanyats pel bisbe Xavier exposició del Santíssim, rés del rosari i inauguració de l’espai de veneració de la relíquia de santa Teresa de Calcuta.

Totes aquelles persones qui vulguin participar de les activitats de l’Hospitalitat, ja sigui la revista interdiocesana Vic-Solsona anomenada Informa, fer alguna aportació de voluntariat o econòmica, participar en el proper pelegrinatge a França durant els dies 6 al 10 de juny de 2020, poden posar-se en contacte amb la presidenta de l’Hospitalitat, la Sra. Gloria Padullés, al correu gloriapadulles48@gmail.com

De moment ens reemplacem a rebre els propers dies 16-18 de novembre les relíquies de santa Bernadette amb motiu del seu 175 aniversari de naixement.

Com ens diu enguany el lema pastoral de Lourdes “Feliços els pobres”,  amb humilitat i esperit de servei acollim-nos, ajudem-nos i guarim-nos les nafres del nostre temps.

Informa: Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes de Solsona

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies