Festa a llaor de sant Cristòfol a Súria

El dimecres dia 10 de juliol fou la festa de Sant Cristòfol, patró de la Parròquia i de la vila de Súria. Aquell mateix dia, a les 11 del matí, es va celebrar una missa solemne en honor del sant.

A les 12 del migdia es va celebrar el ritual de benedicció de xofers i cotxes davant de l’església parroquial i, com a colofó del dia, a les 8 del vespre, es va celebrar un segona benedicció de xofers i vehicles, en aquesta ocasió, davant l’església de Salipota (barri de Súria).

El diumenge dia 14 es va celebrar una segona missa solemne de Festa Major, a les 11 del matí, a la Parròquia.

Per finalitzar, el dilluns dia 15, a les 11 del matí, a la Parròquia de Súria es va celebrar una missa per tots els difunts de Súria d’aquest últim any.

Els feligresos van mostrar interès i força participació en totes les activitats realitzades.

Informa: Equip Unitat Parroquial de Súria