Eucaristia anual de la comunitat peruana de Cervera

El dia 24 de juliol a les vuit del vespre a l’església de Sant Agustí de Cervera es va celebrar l’eucaristia anual de la comunitat peruana de dita ciutat.

Com cada any, aquesta comunitat es reuneix per celebrar la missa de l’aniversari de les seves Festes Pàtries, aquest any el dia 28 de juliol es commemorarà el 198è aniversari de la seva independència ocorreguda l’any 1821. En les peticions van demanar que el poble peruà sàpiga caminar conforme els designis del Senyor.

Algunes de les germanes, Filles Missioneres de l’Immaculat Cor de Maria, de la Mare Güell, són d’origen peruà i també es van sumar a la missa, amenitzant-la amb cants, alguns d’ells en quechua, l’idioma natiu del Perú.

Després de la missa, la “mesa”, tots els assistents a l’eucaristia es van reunir a la sala Mare Teresa de Calcuta, del Casal Parroquial, per compartir un sopar de germanor.

En clima festiu però també orant, preguem per la comunitat peruana de Cervera perquè no es cansi mai de donar fruit!!

Informa: Parròquia de Cervera