Catecolònies de la Parròquia de Tàrrega a Gerri de la Sal

Del 21 al 27 de juliol tenen lloc les Catecolònies de la Parròquia de Tàrrega a la colònia Sant Eloi a Gerri de la Sal del nostre Pirineu, amb una participació de vint-i-sis nens/es, i un equip de cinc monitors i altres cinc voluntaris als serveis.  Enguany, l’eix d’animació està dedicat a la segona part de la visió parroquial “en Crist”, amb la temàtica dels herois.

El diumenge dia 21 s’iniciaren a la missa major, a Santa Maria de l’Alba, presidida pel rector Josep Maria Vilaseca, acompanyat del diaca permanent Joan Novell, amb la presència dels participants i les seves famílies. En l’homilia Mn. Vilaseca significà entre altres coses “aquestes colònies serveixen per conèixer més a Déu, al proïsme i a la natura”. Es feu la cerimònia de la imposició del foulard i el compromís als dotze nous membres i al final tots es feren la foto de grup al presbiteri del temple.

Fins al dissabte dia 27 es portaran a terme a les instal·lacions parroquials de Gerri de la Sal, amb tot un seguit d’activitats molt variades: jocs, teatre, tallers, misses, catequesis, oratoris, sortides…

Aquestes Catecolònies 2019 són una combinació preparada per tal de propiciar que els infants i joves de la parròquia targarina gaudeixin d’uns dies plens de vitalitat i d’alegria. El dissabte dia 27 hi haurà la cloenda de totes les activitats, juntament amb les seves famílies, en una jornada que es viurà a Gerri amb la celebració d’una missa de campanya i un dinar compartit, amb la presència del bisbe de Solsona Xavier Novell.

Informa: Josep Castellà

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies