El bisbe Xavier presideix la cloenda de les Catecolònies de la Parròquia de Tàrrega

El bisbe de Solsona, Mons. Xavier Novell, presidi el dissabte dia 27 de juliol, en un matí plujós, la cerimònia oficial de cloenda de les Catecolònies 2019 de la Parròquia de Tàrrega, a la Colònia Sant Eloi de Gerri de la Sal.

El bisbe Xavier, acompanyat de Mn. Josep M. Vilaseca, rector de Tàrrega, va concelebrar una eucaristia de comiat, amb pregàries, ofrenes i cants dels nens/es i els seus monitors. Després amb el seus familiars van compartir un dinar de germanor acabant amb el cant de l’Hora dels Adéus.

En aquesta edició de Catecolònies, que va començar el dia 21 de juliol, l’eix d’animació va estar dedicat a la segona part de la visió parroquial, “en Crist”, sobre la temàtica dels herois. Fins al dissabte dia 27 van poder gaudir d’un temps esplèndid, amb tot un seguit d’activitats molt diverses i participades. Hi hagueren: jocs, teatre, tallers, misses, catequesis, oratoris, sortides al riu, el concurs “Tu si que vales”, un Worship Nigth, esports, piscina, sempre en un ambient fraternal i d’una plena convivència.

Tancant aquesta activitat estiuenca, que va propiciar als infants i joves una setmana de gran vitalitat i alegria, el diumenge dia 28 se celebrà una Missa d’Acció de gràcies a  la Parroquial de Santa Maria de l’Alba, oficiada pel rector Mn. Vilaseca, acabant amb una foto de família.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Helena Tarragó i Salvador Cos

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies