Cervera acull la Trobada de Vellesa i Voluntariat de la zona Urgell-Segarra

El dijous 6 de juny, Càritas Interparroquial de Cervera va acollir els voluntaris del programa Vellesa i Voluntariat, persones que visitem a casa i voluntaris que han deixat l’activitat a Càritas per motius de salut i/o personals de la zona Urgell-Segarra. En total es van reunir una quarantena de persones entre Mollerussa, Tàrrega, Bellpuig i Cervera.

La jornada lúdica formativa va començar amb la benvinguda del rector de Cervera, Mn. Xavier Romero, i, tot seguit, Mn. Gaspar Comellas va dirigir la pregària. A continuació van projectar un vídeo amb el títol “Moments feliços”, el qual va fomentar el diàleg entre els participants. Després voluntaris i participants van explicar el seu voluntariat, acompanyament, amistat,.. que han anat creant amb el pas del temps.

Finalitzada la formació es van dirigir a l’església de Sant Agustí on van celebrar l’eucaristia i per finalitzar la jornada van tornar al Casal Parroquial a berenar. Abans de marxar i de manera molt animada es van realitzar les fotos i cantar l’hora dels adéus.

Informa: Càritas Interparroquial de Cervera