Activitats pastorals a la parròquia de Súria

Trobada 1a Cèl·lula Alpha

El dijous dia 20 de juny es va reunir el grup Alpha 2017, 2018 i 2019, ara com a cèl·lula primera de la parròquia de Súria. A les 7 de la tarda van celebrar la missa a la capella del Santíssim; aleshores van iniciar un període de pregària que va anar seguit de la lectura i exposició d’un fragment de l’evangeli sobre el que, posteriorment i en grups reduïts, van reflexionar. Com a cloenda, es van dirigir a la sala-menjador on, tots junts, van compartir un sopar carregat d’alegria, anècdotes i amor a Jesús.

Un cop al mes, aquesta cèl·lula es retrobarà i junts seguiran aprofundint en la fe, en la vida i en l’amor a Crist.

Fi de curs de catequesi

El mateix diumenge dia 23 de juny, diumenge de Corpus, es va celebrar la festa final de catequesi de pares de primer i segon curs. Els nens, pares, monitors, voluntaris, catequistes i Mn. Joan Francesc Casals van fer un esmorzar de germanor al pati del foment cultural de Súria, que llinda amb l’església Sant Cristòfol, amb coca, xocolata i refrescos; van jugar i van realitzar la catifa de Corpus. Tots hi van col·laborar i el procés, més que el resultat, fou preciós. Com a colofó d’un matí ben divertit, van participar de la celebració eucarística dominical.

Molts d’aquests nens l’any que ve es prepararan per rebre la seva primera comunió; molts d’altres continuaran la catequesi post-comunió amb una metodologia de treball innovadora i didàctica amb voluntaris joves i emprenedors. Fins l’any que bé, catecúmens!

Diumenge de Corpus

El diumenge 23 de juny, a les 12 del migdia, es va celebrar una multitudinària missa a la parròquia Sant Cristòfol de Súria en la que, durant el sermó, es va aprofitar per a oferir una presentació sobre l’acció caritativa de l’Església, és a dir, sobre la necessitat de Càritas Parroquial de Súria, el seu treball de l’últim any, amb dades tangibles i transparents, i la visió de futur de la mateixa. Es va desenvolupar el primer audiovídeo de conscienciació i la seva acceptació en les xarxes socials està sent molt positiva. Durant la missa van poder comptar també amb el servei d’escolans i amb la coral de música juvenil en directe.

Informa: Equip Unitat Parroquial de Súria

,