Puig-reig acull la Trobada de Vellesa i Voluntariat de la zona Llobregat i Cardener

El passat 12 de juny Càritas Parroquial de Puig-reig va acollir la trobada de Vellesa de les zones del Llobregat i Cardener. Van assistir-hi voluntaris de Càritas d’Avià, Berga, Cardona, Montmajor-l’Espunyola i Puig-reig. La trobada va començar amb la salutació de Mn. Jordi Orobitg i Anna Güell responsable de la comissió de Vellesa.

Seguidament a través d’uns vídeos es va fer una reflexió sobre l’acompanyament a les persones grans que es visiten a domicili i a les residències, aspectes positius que ens aporta la relació amb ells, la importància de l’escolta… La part formativa va acabar amb un recull de fotos de les activitats de les diferents Càritas.

Seguidament es va visitar l’església vella, on van explicar la història de les pintures que hi ha i també la història dels templers i del castell de Puig-reig. A continuació es va celebrar una eucaristia a l’església vella i la trobada va finalitzar amb un dinar que van compartir tots plegats.

Informa: Càritas Parroquial de Puig-reig