Trobada Interparroquial per a joves i adolescents, a Berga

Concloent amb el curs 2018-2019 els joves i adolescents de les unitats pastorals parroquials de Solsona Berga, Bellpuig, Tàrrega i Cervera, es van trobar a Berga el passat dissabte 25 de maig amb motiu de la tercera trobada interparroquial d’aquest curs.

Va ser una jornada plena de joia, els joves del grup «Punt i Seguit», grup local de Berga, van organitzar unes activitats en què tots els assistents van gaudir molt. Primer els van rebre amb un esmorzar als locals parroquials, després una dinàmica per poder conèixer el nom de tots i per últim una gimcana per Berga, on una cinquantena de joves van recórrer els carrers de la ciutat superant diverses proves. Aquest activitat va acabar amb un emocionant vídeo del Domund, on es mostrava que cadascun de nosaltres té la capacitat de ser portadors de Crits amb les nostres accions per crear un món millor. Tot seguit es van dirigir cap a Sant Pere de Madrona on Mn. Marc Majà va celebrar la Santa Missa, i va remarcar la importància de la vocació i del seguiment del Crist.

A continuació van dinar i van gaudir de diferents jocs a la plaça del Santuari de Queralt. Per acabar van visitar la Mare de Déu de Queralt tot cantant la Salve i venerant la seva imatge.

Informa: Delegació de Joventut

,