El Sr. Bisbe visita l’Equip de Visió de Cervera

El passat dia 30 d’abril, Mons. Xavier Novell va visitar l’equip de visió de la parròquia de  Santa Maria de Cervera. L’encontre va començar amb la missa a l’església de Sant Antoni, on van celebrar la solemnitat de la Mare de Déu de Montserrat. El Sr. Bisbe va remarcar la importància de tenir una relació de confiança amb Maria, que és la mestra de l’Esperit Sant.

Després d’aquest primer encontre amb la comunitat, el Sr. Bisbe i l’equip van compartir una estona de pregària a l’oratori del casal parroquial i després un petit most.

Primerament, van presentar-li al Sr. Bisbe tres fites: el reconeixement de tota la festa del Santíssim Misteri com a Festa Patrimonial d’Interès Nacional, el ràpid cobriment de les despeses per la restauració del Sant Crist de Sant Antoni i, per últim, es van alegrar de la participació i la piadositat de la Setmana Santa cerverina.

En segon lloc, van parlar del termòmetre de la parròquia i de com s’estaven desenvolupant els diferents grups d’aquesta i quines eren les fites que s’havien assolit fins ara. Van anunciar-li algunes novetats de cara a l’any vinent i el bisbe Xavier les va acollir amb molt entusiasme i desitjant-los bons auguris.

Per últim, el Sr. Bisbe va anunciar algunes novetats de cara a la propera visita pastoral per tal de sumar i remar en direcció a la visió diocesana, fomentant la comunitat cristiana.

Informa: Parròquia de Santa Maria de Cervera

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies