Formació dels voluntaris de les unitats pastorals parroquials de Navàs i Puig-reig

Ahir diumenge 19 de maig a la tarda hi va haver una trobada de voluntaris de les parròquies de les Unitats Pastorals Parroquials de Navàs i Puig-reig a l’Escola Diocesana de Navàs. Els voluntaris participen a diferents activitats de les parròquies: catequesi, Càritas, consells parroquials…

La trobada va començar amb una xerrada del pedagog Juanjo Fernandez Sola sobre “Ser voluntari…és el millor!”. Ha estat professor, monitor, catequista… i actualment és consultor pedagògic i imparteix activitats de formació i motivació, xerrades… i tal com ell explica “ensenya, escriu…i xerra”. Va parlar sobre la comunicació, les actituds i els valors que transmetem als altres, quines han de ser les actituds fonamentals… fent diferents dinàmiques.

A l’acabar, els mossens i els voluntaris de les diferents parròquies van compartir una estona plegats conversant tot berenant.

Informa: Unitats Pastorals Parroquials de Navàs i Puig-reig