Cloenda de les Trobades mensuals de Família Unida de la Parròquia de Tàrrega

La tarda del passat dissabte 25 de maig tingué lloc la jornada de cloenda de la sèrie de trobades dels diversos grups parroquials de Tàrrega, els quals cada mes durant el curs 2018-19 s’han reunit les tardes del dissabte a la sala de l’Edifici Parroquial de Tàrrega.

D’aquesta manera els diversos membres de la Família Unida de la comunitat targarina han viscut amb intensitat i recolliment una tarda de pregària, convivència, formació i fraternitat, dirigida pel rector mossèn Josep Maria Vilaseca amb la col·laboració de l’equip de visió de la parròquia. Les reunions han estat  també acompanyades de músiques i unes projeccions d’escollits vídeos convidant a la reflexió i pregària. També es formaren  grups que debatien i exposaren en comú els seus punts de vista sobre les qüestions tractades en cada encontre. Després es compartia un berenar de germanor.

Al final de cada trobada s’ha fet sempre l’adoració al Santíssim abans de la missa de les vuit a la Capella dels Dolors. En la darrera jornada del dia 25 de l’actual curs es realitzà la practica del Via Lucis, dedicada a l’adoració i pregària en aquest temps Pasqual.

En el transcurs d’aquestes jornades sabatines mensuals obertes a tothom, s’ha posat enguany com a centre l’Eucaristia, comentant-se en detall les seves diverses parts; de la necessitat de compartir-la amb els nostres germans, i de la gran importància del servei d’acollida als fidels que acudeixen al temple. D’aquest trobades de la Família Unida se n’ha fet una valoració altament positiva amb el desig de continuar-se en el poper curs.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Salvador Cos