Cloenda del curs de la Catequesi Parroquial de Tàrrega

El temple de Santa Maria del Alba de Tàrrega acollí el diumenge 5 de maig, la solemne cloenda del curs de Catequesi Parroquial 2018-2019, dins de la Missa de la Comunitat. Tot en acció gracies per les activitats desenvolupades des d’octubre fins aquest mes de maig per un grup de més d’un centenar d’infants.

L’eucaristia oficiada pel rector Josep M. Vilaseca, acompanyat del diaca permanent Joan Novell, estigué preparada pels catequistes, comptant amb l’assistència dels infants, pares i familiars, participant plenament en les pregàries i les ofrenes. Enguany les pregàries es feren als Patrons targarins, les Santes Espines i la Mare de Déu de l’Alba, dins la Novena que se celebra aquests dies.

L’homilia estigué acompanyada d’una petita representació a càrrec d’un grup de joves de la parròquia, amb els comentaris de mossèn Vilaseca corresponents a l’evangeli del dia de la festa de la pesca abundosa al llac de Tiberíades.

Després els nens/es recolliren al mateix presbiteri uns petits cors per entregar a les seves respectives mares amb la inscripció “Mare t’estimo”. Destacà el moment de la pregària del Parenostre cantat per tots els infants situats a l’entorn de l’altar.

Aquestes activitats sempre s’han desenvolupat en mig d’una bona participació que durant tot el curs ha estat nombrosa en les celebracions dels diumenges d’Advent, Quaresma i de Pasqua.

Al final com a record de la jornada els infants es feren la foto de família presidida pel rector targarí. A la sortida, les catequistes repartiren dolça coca i refrescos a tothom, en mig de la satisfacció de la feligresia que sempre ha viscut aquestes eucaristies amb plena festa i joia.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Josep M. Martí Carnicer