Cervera acull la Trobada de voluntaris dels robers i botigues de Càritas diocesana

El dimecres 22 de maig es van reunir una quarantena de voluntaris de Sant Guim de Freixenet, Balsareny, Navàs, Bellpuig, Tàrrega i Cervera per formar-se amb el tema “Robers, espais de trobada i convivència”.

La jornada es va realitzar per la tarda i va començar amb la visita a les instal·lacions del magatzem de la Fundació Xavier Paules i la botiga “A Tot Drap” de Cervera. Finalitzades les visites es van desplaçar al Casal Parroquial per realitzar la jornada de formació.

Van començar amb la benvinguda i pregària per part del rector de Cervera i tot seguit la Dúnia Trilla, psicòloga de Càritas Int. de Cervera va formar-los amb aspectes de convivència, empatia i autoestima amb conceptes teòrics i dinàmiques que feien reflexionar sobre la tasca i actitud que desenvolupen a les botigues i robers de Càritas.

Informa: Càritas Interparroquial de Cervera