33a Trobada Interdiocesana de Vida Creixent a Montserrat

El passat 8 de maig se celebrà a Montserrat la 33a Trobada Interdiocesana de Vida Creixent. Aquesta trobada s’havia de fer a Sant Feliu de Llobregat, però donada la poca estructura de la catedral en aquesta ciutat per donar cabuda a la nombrosa participació que en general participen en aquests encontres i pertanyent Montserrat a la diòcesi de Sant Feliu, es decidí de fer-la en aquesta basílica.

Participaren en aquesta jornada un total de 450 persones de les quals 179 pertanyien al bisbat solsoní.

A les 12 del migdia se celebrà una solemne eucaristia comunitària,  presidida pel bisbe de Sant Feliu de Llobregat, Mons. Agustí Cortés, acompanyat de catorze preveres i dos diaques. Mons. Cortés en l’homilia tractà sobre la vida eterna, assenyalant que si ens trobem en pau amb el Senyor, ja la podem gaudir en aquests moments de la nostra vida. Al finalitzar l’eucaristia hi hagué la destacada presència de l’Escolania de Montserrat. Els escolanets interpretaren el cant de la Salve Regina oferint tot seguit l’emotiu cant del Virolai, acompanyats per les veus de tots els assistents.

Acabada la celebració els pelegrins de Vida Creixent s’aplegaren en el tradicional dinar de germanor iniciat amb la benedicció de la taula pel senyor bisbe. I després d’una bona sobretaula, tothom entonà l’Himne de Vida Creixent, acabant aquesta emotiva trobada fraternal amb l’Hora dels Adéus. Tant a l’anada com a  la tornada a casa, es feren les respectives pregàries.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Josep Maria Gràcia