Nou local de Càritas parroquial de Navàs

El passat divendres dia 12 d’abril Càritas Parroquial de Navàs va fer una jornada de portes obertes al nou local. El trasllat s’ha produït després de la venta per part de la parròquia de l’antic local Sant Genis a l’ajuntament.

L’acte va començar amb la benedicció per part del rector Mn. Antoni Quesada, i, seguidament, van dir unes paraules l’Alcalde de Navàs, Jaume Casals, el director de Càritas Parroquial de Navàs, Gonçal Garcia i finalment Joan Elias, director de Càritas Diocesana de Solsona. Posteriorment voluntaris, col·laboradors i participants de Càritas, juntament amb els veïns del poble, van poder veure el nou local i compartir un berenar.

El nou local està situat al c/ de l’Església núm. 6 als baixos i compta amb un espai per a la nova botiga de roba i articles de segona mà, una sala on es faran les reunions, les classes de llengua i els tallers de costura, el cosidor on les voluntàries confeccionen els articles per a les tómboles i les fires i diverses sales per al material.

Avui dilluns a la tarda s’obre la botiga i a partir de la setmana que ve es reprendran les classes i els tallers i les activitats habituals.

Informa: Càritas Parroquial de Navàs