Celebració de les 24 hores per al Senyor a la Parròquia de Tàrrega

Seguint la iniciativa proposada pel papa Francesc de fer, en el temps de Quaresma, una jornada dedicada a les 24 Hores per al Senyor, la comunitat parroquial de Santa Maria de l’Alba de Tàrrega convidà tota la feligresia targarina a seguir-la. D’aquesta manera se celebraren des de la nit del divendres dia 29 fins el capvespre del dissabte 30 de març, a la capella del Santíssim i de la Mare de  Déu dels Dolors del temple parroquial de Santa Maria de l’Alba de la capital de l’Urgell. Així l’església estigué oberta ininterrompudament amb el Santíssim Sagrament exposat, i s’organitzaren uns torns participant-hi molta gent, fent una estona de pregaria i adoració. També hi hagueren horaris diversos de confessions.

La programació tingué quantitat de coses en la dita capella com ara:

• La celebració d’un Worship Night amb la participació de la música i cants dels joves de la parròquia. Destacar aquí la presència d’un nombrós grup de joves convidats arribats des de la veïna Parròquia de Cervera, els quals participaren activament durant la nit i matinada del dia 30;
  • El Rosari a la matinada;
  • Laudes i Via Crucis;
  • L’Àngelus;
  • L’Hora de la Divina Misericòrdia;
  • Acabant amb el rés del Rosari, les Vespres i la solemne benedicció del Santíssim.

La jornada de les 24 hores per al Senyor es va cloure amb la eucaristia de les 8 del vespre presidida pel rector mossèn Josep Maria Vilaseca.

Informa: Josep Castellà