Presentació de la nova organització territorial diocesana, a la UPP de Puig-reig

Dissabte passat, dia 23 de març, el bisbe Xavier es va fer present a Puig-reig per presentar, davant una cinquantena llarga de persones, la nova organització territorial diocesana, de cara a implementar les Unitats Pastorals Parroquials com a estructures al servei de la visió diocesana. Val a dir que tres dissabtes del mes de febrer, com a acció preparatòria, vam trobar-nos a Gironella, Puig-reig i Casserres per pregar conjuntament les tres comunitats de referència, ara incloses en la nova Unitat Pastoral Parroquial de Puig-reig.

El proppassat dissabte, després d’una pregària inicial, hi va haver la xerrada – presentació per part del Sr. Bisbe de la nova organització, torn obert de paraula i berenar fraternal. Va ser un temps de comunió i diàleg i de creixement en les relacions fraternes de cara a assumir allò que se’ns proposa. Això ha estat una primera fase que ara caldrà pensar com es continua.

Informa: Parròquia de Puig-reig

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies