Recés Emmaús Dones: Un cap de setmana romàntic amb el Senyor

Emmaús va tornar a omplir d’Amor de Déu el cor de la nostra diòcesi. El passat cap de setmana del 30 de novembre, 1 i 2 de desembre va tenir lloc al Seminari de Solsona el recés d’Emmaús dones.

Un bon nombre de servidores es varen preparar durant tres mesos per servir en el recés i acompanyar les caminants provinents de diferents parròquies de la diòcesi i d’altres bisbats de Catalunya.

Juntes caminants i servidores varen recórrer el camí d’Emmaús, deixant que el seu cor s’abrusés en sentir com el Senyor es feia present en la Paraula, en la Pregària, en la Família i amics…, reconeixent-lo al partir el Pa i formulant altra vegada la petició que un dia varen fer els mateixos deixebles d’Emmaús, “queda’t amb nosaltres que el dia comença a declinar”.

Les participants varen ser enviades pel bisbe Xavier a proclamar Jesus ressuscitat a les seves parròquies, als seus Jerusalems.

Informa: Teresa Valero-Recés d’Emmaús dones / Delegació de Nova Evangelització

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies