Jornada Mundial dels Pobres a Súria

Per segon any consecutiu i responent a la crida del papa Francesc en el diumenge XXXIII de durant l’any s’ha celebrat a la Unitat pastoral parroquial de Súria la Jornada Mundial dels Pobres. El divendres al vespre en una Vetlla de pregària prenent consciència del crit dels pobres enmig d’una societat dura de mercat, provocant marginació i desequilibri per a tants.

En l’eucaristia del diumenge s’ha agraït el do de Jesucrist, naixent, vivint i morint pobre per a nosaltres i amb la seva pobresa enriquir-nos en virtuts i carismes a cadascú per a ser servidors de la comunitat cristiana i germans de la fraternitat que ens fa la seva Església.

Tot seguit, en el Centre parroquial i amb una seixantena de participants s’ha compartit un àpat fratern amb una varietat extraordinària d’aliments procedents de diferents cultures que cadascú ha elaborat amb generositat i estima. Com no podia ser d’altra manera, compartint n’hi ha hagut per a tots i encara n’ha sobrat!

Una jornada bonica i festiva que ens ha fet a tots membres integrats, actius i responsables, de la comunitat!

Informa: Unitat pastoral parroquial Súria