V Jornada Diocesana d’Immigració

El passat 22 d’octubre a Cardona, organitzada per la Comissió d’Immigració de Càritas Diocesana, tingué lloc la V Jornada Diocesana d’Immigració, amb la participació d’una norantena de persones pertanyents a les poblacions de Solsona, Cardona, Berga, Mollerussa, Bellpuig, Cervera i Tàrrega.

La jornada començà amb una visita guiada per grups al Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona. Després anaren al Casal Cívic, on tingué lloc, després d’un refrigeri, l’acte de presentació del Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural amb unes paraules de benvinguda de Joan Elias, Director de Càritas Diocesana.

A continuació la coordinadora local Anna Casanovas, explicà el projecte el qual “té com a objectiu atansar persones de diferents edats, cultura, nacionalitats, etc… en diferents activitats (educatives, esportives, lúdiques…). El torn de preguntes fou molt participat per part de gent de diferents nacionalitats interessats en el tema.

Hi hagué una representació teatral M’ho hauré de pensar de l’escriptor i guionista Jordi Santasusagna, una obra molt adequada per l’actualitat que vivim i per reflexionar, tancant-se amb paraules d’agraïment del rector de Cardona, mossèn Carles Pubill.

Com a cloenda de la trobada es compartí un dinar de germanor a peu dret enmig d’animats comentaris d’aquest cinquè encontre diocesà.

Informa: Josep Castellà / Foto: Salvador Cos