Notícies de Càritas parroquial de Berga

Càritas parroquial de Berga, novament, inicia la Campanya “Busquem Reis Mags” que tan bona resposta ha tingut els altres anys

És tracta de buscar gent que estigui disposada a fer de “Rei Mag” de nens i nenes que es troben en una situació de vulnerabilitat a la nostra ciutat. Cada  “Rei Mag” rep una Carta als Reis escrita per un infant, i es tracta de poder-li comprar una de les coses que li fa il·lusió. Càritas farà entrega dels regals a les famílies perquè per les Festes Nadalenques els nens i nenes puguin tenir-ho.

Us demanem que en feu la màxima difusió. us adjuntem cartell per fer-ne difusió.

Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.

Càritas Parroquial de Berga expressa el seu agraïment al Rotary Club del Berguedà

Càritas Parroquial de Berga, per mitjà del compte de facebook, expressa el seu agraïment al Rotary Club del Berguedà i a les persones que van assistir i col·laborar en el concert benèfic a favor de Càritas, que diumenge passat va fer la Coral Polifònica de Puig-reig a Berga.

Es pot veure i escoltar el concert en aquests dos vídeos de Televisió del Berguedà:

PRIMERA PART

SEGONA PART