50 anys de ministeri pastoral de Mn. Josep Solà

Aquest diumenge la parròquia de Sant Martí de Puig-reig ha recordat amb cor agraït els 50 anys de ministeri pastoral de Mn. Josep Solà a aquesta comunitat, iniciat el darrer diumenge del mes d’agost de 1968, com a vicari, i prestant encara avui, com a jubilat, un inestimable servei, després de ser-ne rector durant una colla d’anys.

El mossèn ha presidit la missa de la comunitat, acompanyat de Mn. Jordi, amb ofrenes adients i la participació del cor parroquial. D’una manera senzilla s’han donat gràcies a Déu per aquests 50 anys de presència i de camí fet. També s’ha afegit a l’acte el Sr. Alcalde de la població.

En acabar un piscolabis per a tots ha servit per tenir una trobada més personal del mossèn amb els assistents. Finalment, les persones que han volgut, més d’un centenar, han participat de germanor en un dinar en un restaurant de la població. Ha estat una jornada entranyable, d’acció de gràcies a Déu pels 50 anys del mossèn i plena d’agraïment a la tasca feta.

Informa: Parròquia de Puig-reig. Fotos: M. Iglesias