Mn. Josep M. Sancliments s’acomiada de la parròquia de Casserres

Aquests dies Mn. Josep M. Sancliments s’està acomiadant de les parròquies que ha servit en els darrers 6 anys, ja que es jubila.

A Casserres, en acabar la missa dominical del 9 de setembre, hi va haver un senzill comiat preparat pels parroquians, que van adreçar-li unes paraules d’agraïment per tots aquests anys compartits i li lliuraren uns obsequis de record.

Destacaren el bé que han fet els pensaments i reflexions que Mn. Sancliments que ha anat publicant setmanalment al full parroquial. Al mateix full el mossèn s’acomiadava el 2 de setembre dient que, a partir dels moments compartits, “segur que tots ara som una mica diferents, de fa sis anys… I és que sempre el que som, és el fruit de les experiències que hem viscut”. També valorava “molt sincerament, haver viscut aquesta experiència amb vosaltres”.

A la sortida de l’església es va donar una foto de record a cada persona.

Informa: Montserrat Coll