La comunitat parroquial de Tàrrega celebra el Worship Night

La comunitat parroquial de Tàrrega desenvolupa una adoració nocturna (Worship Night), la qual se celebra cada primer dissabte de mes des del passat juny. Aquesta és una iniciativa sorgida a petició dels feligresos amb l’objectiu de facilitar i incrementar la seva vida de pregària amb una adoració especial al Crist, a primeres hores de la nit en uns moments molt propicis a la serenor i reflexió.

La celebració del Worship Night es desenvolupa en el marc de la Capella de la Mare de Déu dels Dolors i del Santíssim de les 10 a les 12 de la nit, tenint una molt bona acollida amb la participació de gent de diverses edats i també del sector del jovent. Dins d’aquestes dues hores hi ha molts cants amenitzats pel grup de joves de la parròquia, invocacions a l’Esperit Sant, silencis, meditacions i el sagrament de la confessió.

Aquesta nova activitat parroquial tindrà continuïtat durant els propers mesos i s’ha convidat a tota la feligresia targarina a participar en la mateixa.

Informa: Josep Castellà