Pelegrinatge a Terra Santa: La Galilea, vida pública de Jesús

El dimecres dia 11 fou un dia meravellós, en el que el grup va poder gaudir d’un bonic passeig en vaixell al llac de Galilea, aquell llac on Jesús va viure tants moments emotius i on va caminar sobre les aigües.

Després es van dirigir a la Muntanya de les Benaurances on van celebrar l’eucaristia i van recordar tot allò que va dir Jesús: “Feliços els qui…”, un pla de vida i el camí a seguir.

Altres llocs que van visitar foren: Tabgha on van recordar el miracle de la multiplicació dels pans i els peixos, i Cafarnaüm on van visitar la casa de Pere i la sinagoga on anava Jesús.

El lloc més emotiu per al grup de pelegrins va ser l’església de Mensa Christi, al costat del llac Galilea. Allà és on hi ha la roca en què Jesus li va demanar a Pere si l’estimava i també on li va dir: “Tu ets Pere i sobre aquesta pedra edificaràs la meva Església”.

Informa: El grup de pelegrins