Encontre de fi de curs de grups parroquials d’adolescents

El passat divendres 29 de juny els grups parroquials d’adolescents de Cervera, Tàrrega i Solsona es van trobar per fer l’últim encontre final de curs plegats. Es van unir per passar un dia diferents de platja a Castelldefels, tot banyant-se, jugant a la sorra, a vòlei, pales,….

També van compartir un temps d’oració conjunta, amb cants, pregàries, lectura de l’evangeli i reflexió, tot acabant amb el Parenostre.

Després de la platja van acabar l’encontre anant a sopar, i tot seguit retornaren cap als seus pobles.

Va ser un encontre bonic i diferent, de diversió entre els joves, coneixement i amistat entre ells. De cara al curs vinent es vol anar realitzant aquests encontres periòdicament al llarg del curs entre parròquies i incorporar altres que també s’hi vulguin sumar.

Informa: Grups parroquials d’adolescents de Cervera, Tàrrega i Solsona