Els nens i nenes de la catequesi de Balsareny celebren Sant Jordi

Els nens i nenes de la catequesi parroquial de Balsareny van celebrar Sant Jordi, escaient-se en dilluns, dia de la setmana que assisteixen a les sessions de catequesi.

Als baixos de la llar parroquial hi ha una imatge del sant, creada fa anys per Mn. Joan Bajona, a base de peces de mosaic de colors. Al seu davant, en una taula, hi col·locaren una barretina com a regal de la cultura i la festa del poble, un test amb un roser per ser el dia de la rosa, i una Bíblia com a símbol del dia del llibre.

Allà els nens i nenes, acompanyats de Mn. Antoni Bonet i de les catequistes, van fer-hi una pregària i van recitar un poema. També els va acompanyar l’artista del mosaic, Mn. Joan Bajona, a qui dedicaren un fort aplaudiment.

Informació i Fotos: Montse i Maria (catequistes de Balsareny)